Οι μεγάλες εταιρείες επενδύουν τεράστια κεφάλαια και πόρους στο σχεδιασμό του λογότυπού τους για να μεταφέρουν το μήνυμά που θέλουν στους πελάτες.Ένα όμορφο και έξυπνο λογότυπο πάντα τραβά την προσοχή του κοινού.Υποσυνείδητα και κρυφά μηνύματα μεταφέρουν οι σχεδιαστές λογοτύπων μέσα στα έργα τους. Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις.
Αυτό το κίτρινο βέλος δεν είναι απλά ένα χαμόγελο. Προτείνει επίσης ότι μπορείτε να αγοράσετε τα πάντα, από το A ώς το Z, στο amazon.